pokrętna i zaskakująca DROGA - od mieszczucha do pastucha, od menagera do farmera, od ewangelika do agnostyka, od statysty do anarchisty, a w ogóle to stamtąd tu.

Locations of visitors to this page
Blog > Komentarze do wpisu

o malych przyjemnosciac

oto dzisiaj zakonczylam kolejny etap. dwa tygodnie przaktyk w Ballybeg Community Education Project, z czadowym szefem tego projektu Glenem i grupka zapalonyc wolontariuszy. temat godzien osobnej notki ale chyba niestety nie bedzie ;) zycie w rozkwicie :) 

z okazji zakonczenia pratyk wybralam z moimi polskimi kolezankami-studenkami na lunch i kawe i mala wloczege po miescie. przy okazji oblecialam pare charity shopow i zaalozylam list z prosba o dotacje. jako Prezes Neighbourhood Assosociation oraz wolontariusz rozmatych organizacji potrzebuje zepsutej i niechcianej bizuterii wszelkiego rodzaju, zeby w czasie wakacji zrobic z dziekami craftowe warsztaty. pomyslow jest pare ale inne materialy mamy dostepne a koraliki i tego typu pierdolki mozna doskonale up-cyclingowac. na przyklad na dzyndzolki do telefonow ;)

oraz przy okazji wloczegi kupilam sobie buty! przepiekne, przewygodne i wielce kolorowe. o w dodatku pasujace na moja wielka stope :) 

i spotkalam paru znajomych i ucielam sobie z mimi pogawedki! jakze milo! obsmialam sie w zacnym babskim gronie z moja prawie synowa w roli glownej :) przemilo!

a potem puszczalismy latawce z dzieciakami. naszymi i cudzymi :)

a potem otworzylismy piwo. experymentalnie - bezglutenowe z Aldika. 

a teraz wroce do celebracji piatku z moim mezem. ktory chyba zasluguje na nowa ksywke. jakas taka... pozyztywniejsza... musze ja wymyslic i oby ja nosil jak najdluzej :) czego wszystkim nam zyze ;)

piątek, 27 maja 2016, ukryta

Polecane wpisy

  • troche o sprzataniu i ogolnie co slychac

    naprawde? wiecna przyklad kiedystam sprzatalam piekny, stary i elegancki dom. wiecie - troche taki w stylu z Downton Abbey :) ale stojacy w Tramore. od ulicy

  • Family Fun Day

    Family Fun Day naszego Neighbourhood Association (Stowarzyszenia Sasiedzkiego) zorganizowany w Sports Hub (sali gimnastycznej podbliskich szkol - btw - fajne ro

  • wino za osiedlowa gorke i elektryczne balony

    jako, ze sama sobie obiecalam - dzisiaj mam nagrode. kiedy w lutym zaczelam jezdzic rowerem do szkoly, to sobie obiecalam, ze kiedy wreszcie wjade pod nasza gor

TrackBack
TrackBack URL wpisu: